Tradigt segt!!

Hej alla glada! tyvärr är ja så grymt dålig på att blogga har jag märkt haha, men lovar ja ska försöka! Har nästan inte en ända minut över för att sitta vid datan..

Mycket som hänt, Jänta har som sagt flyttat hit och hon går bara bättre och bättre! Sibanta gör som hon ska, dock blev tävlings resultaten inte så som jag velat, men men! Problemet är att hon är så stark mellan hinderna, så jag orkar inte. Vi ska därför testa ett lite skarpare bett imon på träningen! Ett två delat pellham med delta, så får vi se om det blir bättre, ska nämligen iväg och tävla på lördag. Hoppas att de nya bettet är bättre så jag kan pröva ha det på tävlingen :) http://cdn.publishdev.se/cdn/7/2857101/images/2012/images_50223051e087c37d230000dd_thumb.jpg

http://cdn.publishdev.se/cdn/7/2857101/images/2012/images_35_5022302fe087c32afe000027_thumb.jpg

Nu ska jag ut i stallet och fixa det klart för sen ska jag och Mamma ut i skogen, hon ska rida Sibanta så tar jag lilla Jänta

men hörs ikväll ha de gott!

Love My, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0