Min/mina favorit häst/hästar

Louis
Även fast han kan vara ett litet as, som vägrar lyssna på mig så tar hans bra sidor överhand ändå. Han är ju trots allt min alldeles egna häst, så tycker automatiskt om honom rätt mycket. Han är så jäkla mysig att ha o göra med. Uppskattar borstning och står gärna en halvtimme extra och bara myser. Sen att han är en riktigt söt liten pålle gör ju att han har vissa fördelar haha.
 
Sparky
Lilla ponny.. Även fast jag inte har kvar honom längre så kommer han ha en speciell plats i hjärtat lääänge till. Underbara, bästa, lilla ponny.. Om han bara förstått själv hur mycket jag saknar honom. Allt var så lätt, så kul och så underbart. Om man bara kunde spola tillbaka tiden, så skulle jag njutit av varenda sekund som vi hade tillsammans...
 
// Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0