I just löööööööve my horse.

Lastningen gick utan problem idag, för sålänge man har foder inne transporten går det kvickt. Åkte i alla fall ner en snabb sväng till anläggningen och skuttade lite. Mamma filmade med sin mobil, kan inte tänka mig att det blev något vidare bra men ska fixa ihop en liten video i vilket fall som helst. Red tillbaka till stallet och allt kändes frid o fröjd.
 
SÅKLART ska pållen bli rädd för sig själv när han kliar sig på benet, trampa på tygeln och flyga iväg med mig hängandes efter, när jag väntar på att mamma ska komma till stallet. Han flög ner på cykelbanan och jag tänkte bara ohhhneeeej, men lilla Louis stod bara tre meter ut på cykelbanan o glodde på mig som om inget hänt. Knäppa hästen, säger jag bara! Tråkigt nog så gick mitt fina träns i sönder, fast det ger ju mamma bara en anledning till att fixa ett brunt träns istället för ett svart hehehe ;)
 
Kan ju dock säga att min arm ser förjävlig ut och det gör ont som fan meeeen det kuuunde varit värre!
 
// Evelina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0