Det värsta jag varit med om

Hmm.. Har alltid varit en glad person och försöker alltid se på saker ur en positiv vinkel, så finns inte mycket jag kan komma på som har varit skithemskt..
 
En av de värsta sakerna var nog när min farmor dog. Att gå på hennes begravning ledde till en del tårar om man säger så.. Dett var i början av 2011, så det var inte allt förlängesen.
 
På yngre dagar måste jag tyckt att det värsta som hänt mig var när min kanin Pluto dog. Han var mitt första och enda husdjur, så han stod mig rätt varmt om hjärtat hehe.. Kommer iaf att jag grät i flera veckor efteråt, livet va bannemig inte lätt haha!
 
Han var i alla fall en söt liten rackare ;)
 
// Evelina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0